Om Norm

Kvalitet forpligter

Mere end 15 års erfaring fra Transportbranchen – Har kørt for bl.a. Coop NCC, Danske Fragtmænd, Kohberg Brød, Post Danmark m.fl. før opstart af Norm Erhvervsflytning.

Vores kerneværdier er:
- Højt Serviceniveau
- Punktlighed
- Effektivitet
- Kvalitet

Med mine dygtige og servicemindede medarbejdere i ryggen håber jeg, at kunne give dig den bedste flytte oplevelse hver gang!

IMG_6637

Vognmand, stifter og Ejer af Norm Erhvervsflytning: Mikkel Stelzer

IMG_6637

Vognmand, stifter og Ejer af Norm Erhvervsflytning: Mikkel Stelzer

Kvalitet forpligter

Mere end 15 års erfaring fra Transportbranchen – Har kørt for bl.a. Coop NCC, Danske Fragtmænd, Kohberg Brød, Post Danmark m.fl. før opstart af Norm Erhvervsflytning.

Vores kerneværdier er:
- Højt Serviceniveau
- Punktlighed
- Effektivitet
- Kvalitet

Med mine dygtige og servicemindede medarbejdere i ryggen håber jeg, at kunne give dig den bedste flytte oplevelse hver gang!

Sikker og kompetent flytning

Hos Norm Erhvervsflytning har vi flere års erfaring inde for flytninger, herunder erhvervsflytninger, privat flytninger, godstransport, opbevaring med mere. Vi har sans for detaljen og en bred erfaring i at flytninger skal gå så glat som muligt. Derfor kan du trygt vælge os når du står og skal flytte, have ting opbevaret eller hvis dit kontor skal pakkes ned og flyttes videre til nye lokaler.

Med mere end 1100 flytninger og et hav af rigtige gode anmeldelser fra vores kunder på Trustpilot, kan vi bryste os af, at have fået vores fod solidt plantet i flyttebranchen. Vi vil gerne videreudvikle og blive bedre hele tiden. Derfor vil der efter hver flytning blive sendt en tilfredshedsundersøgelse hvor du som kunde, kan give os karakter.

Fordele
  • Gennemsigtige priser
  • forsikring af ejendele
  • fleksibilitet ift. aftale og flytning
  • Pakkeguides
  • Hurtig udrykning
  • Udførlig planlægning af forløb
  • Sikker opbevaring
  • Vi dækker hele Europa

Vi er firmaet der løser opgaven!

I skrivende stund, anno 2020 er vi nok det man vil kalde for et ungt firma, grundlagt og stiftet i 2019. Vi og vores medarbejdere har dog mange års erfaring indenfor flytte- og transportbranchen. Vores tid i transportbranchen strækker sig tilbage til 2005.

Ofte stillede spørgsmål

Det afhænger af hvor mange møbler der skal rykkes, derfor kan det være svært at give en pris uden at have set opgaven eller fået fyldestgørende info omkring opgaven.

Hos Norm Erhvervsflytning er der mulighed for begge dele. Ring til os på telefon 71 999 887, så tager vi en snak om mulighederne.

Gerne 1 uge før af hensyn til planlægningen. Ved akut behov kan vi godt rykke ud fra dag til dag.

Vores tal og erfaring lyver ikke.

Med mere end 1100 flytninger og et hav af rigtige gode anmeldelser fra vores kunder på Trustpilot, kan vi bryste os af, at have fået vores fod solidt plantet i flyttebranchen. Vi vil gerne videreudvikle og blive bedre hele tiden. Derfor vil der efter hver flytning blive sendt en tilfredshedsundersøgelse hvor du som kunde, kan give os karakter.
Din tilfredshed er vores største styrke og derfor lægger vi også en ære i, at det skal være så let for dig som kunde. Vi ved godt hvor stressende og slidsomt det kan være, at skulle rykke hele sit liv op, pakke det ned og flytte.
Det at overlade alle ens ejendele eller måske sit hjertebarn af et firma, med alt hvad der høre til, it udstyr, lager og personlige minder - Kan være skræmmende! Vi har stor respekt og behandler dine ejendele med omtanke og fornuft. Vi gennemgår alle firmaflytninger grundigt inden arbejdet sættes i gang.
For at gøre det hele lidt lettere for dig, har vi udarbejdet tre forskellige former for flytninger du kan vælge imellem. Vi har lavet flytteplaner indholdene råd og vejledning og du har også mulighed for at bestille flyttekasser, papir til indpakning og labels hos os - Vi leverer det efter aftale og i god tid inden flytningen.